Promenix

Idag har barnen och jag varit ute på picnic och lång promenix. Arvid cyklade och Hjalmar åkte i vagnen. Han satt faktiskt still i vagnen hela rundan. Vi gick upp till Älmteryd och barnen hade fika och Lördagsgodis med sig. Jag hade "kallt" härligt vatten och nyttiga nötter att knapra på.

Måste ta mig i kragen nu annars måste jag köpa nya kläder i hela min garderob.... Kan man gå ner 3,3 kg till Midsommar? Det är min nya utmaning. Har börjat med GI igen och måste som sagt var röra lite mer på mig. Vill ju inte gärna ligga i vassen och sola hela sommaren. Nu kan man ju inte skylla på dåligt väder och att det är mörkt när man kommer hem från jobbet. Någon som vill hänga på och motionera, slå mig en pling för det är så tråkigt att gå ensam?

Valborgsmässoafton var vi nere i Kristianopel och tittade på brasan. Sedan var vi hemma hos Pappa o Lisbeth på lite fika. (Kaffe o nötter för mig)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0