Rivit altantaket

Idag har jag varit och köpt en ny utemöbelsgrupp. 4 stolar ett litet runt bord och ett parasoll, allt i svart =)

Har även varit och köpt lite nya fina gardiner till sovrummet och finrummet. Ska bara få Sven till att hänga upp nya gardinstängerna med.

Sedan rev vi av altantaket och det var verkligen kass. Det gick sönder när man tog i det och var fullt med hål i. Verkligen dålig kvalitet. Sedan tömde vi altanen och jag har stått med högtryckstvätten i flera timmar och tvättat av stolpar, läkt och takstolar eller vad man ska kalla det för. Jag har köpt hem ny färg så hoppas på fint väder i morgon så man kan börja måla. Om någon e sugen kan jag nog ordna en pensel extra.

Vi var även en runda på Beijers och kollade lite på tak och fönster/dörrar ska se om vi kan få ihop en beställning i kväll.

Näpp, nu blev jag sugen på att gå och stryka mina nya gardiner ;)


Takrivning!

Dem underbaraste kottarna i världen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0