Snusat bebis!!!

Nu har jag varit och snusat bebis. I dag har vi varit ute i Jämjö och hälsat på dem nyblivna föräldrarna och kollat på den lilla. Arvid hade med sig sin kamera och skulle plåta den lilla, men jag tror det blev fler foton på hundarna än på det lilla knyttet. Tänk att barnen har varit så små.... Nja inte riktigt, dem vägde ju lite mer från början men nästan i allafall.

Har möbblat om i sovrummet, få se hur vi trivs med det eller om jag kasar tillbaka möblerna igen. Hade velat ha en liten platt tv på väggen i sovrummet. Får se om jag hittar någon till bra pris.

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för besöket och de fina kläderna!

2010-10-23 @ 20:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0