Sjuk

Arvid e sjuk, han kräktes i Måndags kväll. Men som tur väl är har det inte kommit mer. Blev orolig att det var maginfluensa ett tag. Han har haft hög feber men nu börjar han kvickna till och är igång och bråka med Hjalmar igen. Däremot har jag fått ont i örat i kväll, hoppas att jag kan få bort det med Ipren och nässpray. Annars blir det en rolig natt, not. Ikväll e det utvecklingssamtal på dagis med Hjalmar. Sven få gå eftersom jag har ont i örat.

-5 kg e så nöjd =) Ett kilo till och jag kan nog behålla hela garderoben :) Kanske kan bli lite nytt med när man e nöjd! Blev himla sugen på Ullared nu när Carro åkte.

I morgon ska vi ut och äta på jobbet, Utkiken. Ska bli trevligt har aldrig varit där.

Kommentarer
Postat av: Sverremolly

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2012-07-26 @ 11:31:05
URL: http://sverremolly.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0