Sötsug..

Ahhhhhhhhhhhh! vilket j*vla sötsug, blir galen av att se barnens lördagsgodis påsar. Måtte dem gno i sig det snabbt så jag kan slänga påsarna. Jag brukar väl aldrig ens smaka deras godis, men bara för att jag vet att jag inte få ta något så är jag så jäkla sugen.

Rundan vi gick innan idag var nog 6-7 km. Det var bra iallafall, nu måste jag bara få det till en vana. Försöker peppa mig själv ;)

Idag har vi klippt gräset för första gången i år, vad långt och grönt det redan var. Har rensat upp och städat ur växthuset. Så nu är det bara till att lägga på lite ny jord och påta ner fröna. Har lite kryddor och en tomatplanta som är förgrodd inne. Våga man sätta ut tomaten utan att den fryser nu tro ni i växthuset?

Igår putsade jag även köksfönsterna när jag var ledig, jag var och köpte mig ett nytt (lila) ångstrykjärn men det har jag inte provat än. Jag hann hänga upp gardinerna innan jag var och handlade så jag fick ha mitt gamla utan ångor och Arvid sprutade lite med en dänkflaska. Ska bli skönt med ett ångstrykjärn igen.

Nahä vad ska man hitta på ikväll?? Vill nästan motionera lite till men då tappar jag väl sugen direkt sen om jag gör för mycket från början...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0