Leos lekland

Sitter på Leos lekland och surfar och spelar lite. Här inne var svalt och skönt och barnen springer runt och leker och är jättenöjda. Det är inte så mycket folk här idag så det var en bra dag och åka hit. Vädret visade att det skulle bli regn idag men solen skiner idag oxå.

Jag var ute och plockade kantareller igår, hittade en hel del. Hittade även två älgar men dem tog jag inte med mig hem. Jag letade efter ett träd att klättra upp i lite snabbt om det behövdes, men tack och lov behövde jag inte kolla mina färdigheter dvs om jag fortfarande skulle lyckas ta mig upp i ett träd..

Jag hade GPS:en i telefonen på men var inte så hjälpt av den, hittade karta på telefonen men den hängde ju inte med när man snurrade telefonen så jag tyckte det var svårt och se vilket håll som var rätt att gå ändå. Men Sven verkade hålla någorlunda koll på vart vi skulle gå iallafall. Nu tror jag inte jag ska plocka mer svamp i år, tycker det räcker med att gå vilse och vilda djur...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0