Manda 7 år

I går var vi på kalas på Strågen Manda fyllde 7 år. Hon e stora tjejen redan, vad tiden går. Tack för igår!!

I dag äntligen känns det som om blåsten ute har stillat sig, ser att ena trädgårdsbordet har blåst sönder fullständigt. Men visst hade väl tänkt skrota det ändå eftersom det hade blivit så solblekt och fult. Även fågelmatbordet har blåst sönder, få se om det går laga.

Känner mig lite rastlös idag vet inte vad jag ska hitta på, vågar inte köra för tidigt heller eftersom det blev lite rödvin igår..

Får väl fortsätta packa lite annars. Undra hur Karin o Jimmy har det på Gran Canaria?

Någon som behöver en eldriven häcksax eller terassvärmare, stor badpool, 1000-bitars pussel el något annat bara hojta till. Lite sugen på att åka till Ikea i Kalmar e jag, men det e jag alltid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0