Geocachade

Tog två stycken Geocachar igår! Bäckaskallen och "Halt ingen kommer här fram".

Började med att putsa fönsterna igår tog två fönster i tv-rummet, blev 16 stycken sidor att putsa... Ikväll har jag putsat fönsterna i båda hallarna och badrummet och tre speglar. Om man kunde ta ett rum om dagen så är det bara 6 dagar till :P Skämt åtsido, det är skittråkigt att putsa men dem är alldeles prickiga av flugskit :[ Nu äntligen har det minskat med flugor så pass mycket att jag tyckte att det var någon idé att börja.

Har laddat telefonen med nya cachar, väntar bara på att tillfälle ges till att klippa nya. E oxå sugen på att plocka kantareller, fryser det på så är det snart kört med dem gula kantarellerna. Då blir dem svampiga :P och inte roliga!! Så nu gäller det att ut och plocka om man ska ha mer gula.

Övat Arvid på rättstavningen och han hade alla rätt på första försöket, gott. Får hoppas att det inte bara var tur.

Karin la slingor i mitt hår i Lördags, tackar vi för!! Ska bara vänja mig själv varje gång jag tittar mig i en spegeln.

Kommentarer
Postat av: Carro

En bild på håret tack!

2011-09-19 @ 22:27:09
Postat av: Carro

En bild på håret tack!

2011-09-19 @ 22:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0